Hahah, en kommentar!

Anonym om Konsum:
hur mycket pengar i veckan läggeru ner på b&J egentligen ?

Svar; jag köper inte d om jag itne e på g att ha min mens, för d e bara då jag blir sugen, men då brukar jag köpa 2 stycken, nu blev d tre, men jag köper inte annars, men i månaden 100 kr maX!

till dagen, försov mej idag, D gick bra i skolan, lånade en bok på biblan på svenskan, sen typ 4 GG böcker till skidresan om jag får åka fr ann, min syster kanske inte får åka :(
ÅHHH!! jobbigt! då blir d ju ännu tråkigare än om dom andra skulle hängt med, okej..  nej faktist inte!
Haha, aja, var i centrum med mamma nyss, har gjort av med 600 kr :P kpte ett par skor, linne, jeans&en jeans jacka haha! bloggade först nu för att jag inte haft bra batteri på mobilen :p aja, skriver senare, eller tror d blir en videologg om en timma typ! PUSSY <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0