Guuuuud!

Slitade 10 över 2, åkte hem, käka upp min ben&jerry.
Sitter vid mammas datan, eftersom internet inte fått upp hastigheten än -.-' haha!
Passade på att kolla på hela intervjun på lins kusin, vi fick bara se halva. lägger upp den längst ner.
Imorn har jag både matte&spanska prov! skiiiiiit jobbigt fan.
Ska ringa mami och fråga vart on e&när hon kommer hem, ska städa mitt rum snart oxo.
Jag ska sova tidigt eftersom jag börjar kl 8 imorn!! så kvart i 8 ska jag åka, samma tid som nu.
juste ida på matten upptäckte vi en sak med denise kamera, hon har ju haft cancer i ena ögot så hon har en protes, så kameran förstorar allt så hon kan se, aja med den så såg vi att alla kläder e stickade typ!
Asso, tyget e stickat med trådar! haha fett kul,  tillockmed jeans lix! aja, skriver later bitches! PUSSY <3

Sam e sååå snyyyg! jag bryr mej inte om ni tycker han e ful!


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0