Framme och redan bråk

Vi kom från för en halvtimma sen, nästan 2 timmar tidigare än vad vi sa till mamma, så pappa bah ring inte henne förns fem, hon kommer bara ringa och skälla på men att jag kör för fort! Haha, men jag ringde mamma och berätta vad han hade sagt och då skratta hon bara och sa att pappa va såpass duktig på att köra bil så d inte skulle hända nåt. Update, d innan skrevs för 40 minuter sen, nu har vi packat upp, eller dom tog in allt och jag packa upp, jag bråkade med min syster, gör d hela tiden, jobbigt men har anledningar. Ibland vill jag faktist bara döda henne, hatar att känna så, men d e ju hon som får mej att göra d! Aja, har bara en fråga, jag sa att jag skulle sova på överslafen, men då säger hon att hon ska sova får eftersom hon gjorde d förra året och året innan d, låter inte d lite idiotiskt? Skriver när jag lugnat ner mej. XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0