Dålig teckning, men försöker endo! :D

Ligger i sängen iaf, ska gå ner och kolla om louise har vaknat, d är 20 minus ute och jag fryser som in i bomben! Pappa väckte mej runt 9 då skulle dom tbx för att äta frukost. Lyssnar på nrj och e inne på msn, imorn blir d ännu kallare, kommer fan frysa ihjäl! Haha, neh men kommer iaf frysa, men slipper jobba sålänge jag e med louise. Börjar bli lite sjuk.. IGEN! har nyss blivit helt frisk lix, aja, jag lever iaf. Är så glad att jag har abonnemang på båda mobilerna, smsar och ringer med ena och surfar på den andra :D skriver imorn eller nåt sånt, ska mer till louise och spela tv spel eller gå ut med hunden. PUSSY <3

you're comments girl/boy!
Postat av: Anonym

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-05 @ 11:53:54

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0