D gick bra, hade bara sex fel

Helluee, sitter så bussen, den har precis åkt från terminalen, matte provet hade jag nyss spanska provet va precis innan, aja, spanska provet gick skit bra, fick 4 slarvfel och 2 ord som jag inte kunde, men jag har ju knappt gjort något i min mattebok eftersom den e borta, men jag gjorde a delen hela, och halva b delen, sen behövde jag gå till bussen. Är nöjd över mitt resultat på spanskan! Son las tres y media, kliver av bussen typ snart, haha, ska plinga :p haha, nu ska jag kliva av :p d va kul på slöjden, men alla skulle härma mej med tyget, aja e hemma, återkommer på datan! PUSSY <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0