Veckan!

Igår var d väldigt kul, jag strippa blandannat, vi kolla på en film, jag kissa med madde och garva, jag och madde kramade när vi sov, vi sjöng singstar, vi kolla os innan vi skulle sova, vi åt frukost, vi spela kronan, vi spela röda hand&vi körde bliff&vändtia. haha, och vi dansa! hah. d va fullerulle igår :p men d e madde som har allt på sin mobil, en film där jag byter om+strippar! haha, jag e så roolig med mina ideer :P! haah, d lös-snöar just nu! buuuuu!!
menmen, ska be mamma och kolla hur mycke av barnbidraget som e kvar, sen ska jag ringa pappa, jag, linn&madde ska nämligen till stan på månda, madde ska köpa lite grejjer, jag ska kolla på lite saker&linn, hon hänkar "D
Ni får alla bilder någon gång, eftersom d e pappas vecka som kommer nu,&jag kommer inte ha tillgång till data antaglien, om jag inte sover hos massa :p tanja e ju i trysil, hn bara lämnar mej! haha
men ska äta något e vrålhungrig "D skriver senare!



kommer ihåg den där dagen så väl

you're comments girl/boy!
Postat av: Jeanette

Låter som en riktigt lyckad fredag!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-02-27 @ 17:42:15
URL: http://gratistokig.blogg.se/

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0