Uppåt, blää!

'

Hiss-listan idag ser ut såhär!;
Inpackning! andvänder d på mitt trasiga hår, och d blir jätte lent och starkt! bra hiss på den!

Maschmut!(mohammed) haha, han e inte så sträng han har bara vissa regler, och han är skön, ''bråkar'' med han hela tiden "D haha, neh men han e typ en skit bra lärare. Så hiss på han!

Min fina gips-bil! fick den på förra julen av mamma, en på hennes jobb's son skulle få den igentlien, men jag tjatade och tillslut fick jag den, den va hel-vit från början, men målade den, med lite design tips från cassandra. haha, ska lägga på ett till lager nu(a) ni får se den sen!




Skola! asso, dom tar upp ens tid&jag lär mej nada!! d enda jag gör e att försöka koncentrera mej&lyssna på music!

Nya facebook. Asso jag gillade förra FB nu har dom gjort gud vet vad med sidan! buuuu för den nu asso!

Fjortis fittor! dom som har en bulle MITT PÅ huvet, har dom ingen spegel, dom som har väsrta randen, är dom färgblinda? dom som har snurrade brallor och toffsar på benen. Köp riktiga långkallingar istället för att få SVERIGES STÖRSTA SLAMPA brallor att likna d! uusch!!


men nu ska lilla jag sova! ska upp halv 6, springa lite, duscha sen har jag syslöjd på morronen!




you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0