This is out and that's just in



Singstar!
Antingen så sjunger man jävligt falskt och har kul, eller d bästa man kan och låter som en kossa som jag då gör! och d e ju kul när man kör många på bara två mikrofoner, för då vet man inte vem som sjunger som en sjöko!

Jag!
Jag måste bara hissa mej själv, haha, vilket ego jag , neh men jag e typ stylisten bland mina vänner, jag klipper, sminkar fixa och sånt! såklart på mina vänner :p och d e kul :p

Converse
Jag bara älskar converse, har ju ett par lila. men dom e såå sjukt snygga och kan användas i nästan varje väder!
om vi åker till turkiet i år(vi vet inte om nattklubben kommer byggas upp igen vid stranden), aja, men då ska jag köpa 2 eller 3 par :P så d e börja spara pengar haha!



Madde
Hon e skit snäll&så, men seriöst hon tog allt täcke inatt!! visst hon värmde mej eftersom hon kramades i sömnen men hon tog ju faktist täcket! haha


Seriöst, jag hatar när d ska börja töa! d blir så äckligt och sånt!!


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0