Tågstationen :)

Hellu, nu står vi på tågstationen, jag och syster gick 10 minuter tidigare eftersom vi behövde hinna till tåget, d kommer om bara någon minut :) fryser, ni får outfit senare, maria, claudias mamma har tagit 1000 bilder så ni får se dom när hon har lagt upp dom :) min syster skulle till frisören, och skulle vara där innan 3, så hon kom typ 5 i 3, och då hade hon gått, så jag fick göra lockar på henne, gjorde på mej själv oxo, ska be mamma köpa d :p haha, då slipper jag ha löshår! Ser finare ut i lockigt kort hår än långt rakt hår :p tåget e upp till 5 minuter sent, och d på dom för 4 minuter sen, och nu sitter vi på d :) skriver när jag kommer hem, ska till bankomaten och sen käka på donken, nu ska jag bara lyssna musik :) XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0