Tåget kommer köra på något

Hellu, sitter på tåget vi fick skuta en kvart tidigare, mötte öjdal på stationen, snacka lite med han, nu ska han kliva av så hejdå blöjdal! Haha, han har världens minsta rumpa säkert! Haha, men vet inte om jag går till skolan imorn, har haft sån Jävla huvevärk sen söndags! Ska fråga farmor om inte hon kan laga köttfärssås med spagetti(?) Den e så god! E hungrig ska köpa något på pressbyrån om jag missar tåget precis som jag gjorde igår xD asso musik e min drog till att hanna i min egen värld, vissa river upp om jag börja nästan gråta, vissa får mej att börja dansa, och vissa vill ta mej tillbaka till en plats. D e galet, jag saknar inte mycke moterik(?) Ska av snart, men d kommer vara jobbigt att gå upp för alla backar! Haha! Aja, jag skriver senare! XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0