Step up!

Haha, sara kom över oxo, sitter hemma hos henne. hon ville inte sova ensam xD haha
aja, men filmerna hette step up 1&2, skit bra filmer! ögongodis i båda filmerna! RAUWR!
Haha, mamma blev lite sur när jag kom in 10 i 2 och sa att jag sover hos sara xD haha
menmen, hon vet vart jag e , men kommer hem tidigt imorn, ska duscha och aa d jag skrev innan :p
jag e på dans humör, funtar på att börja igen, miss it! men vet inte om jag får, och vet inte vart heller för den delen, tips? måste ju börja på något, och saknar att dansa såå mycket att jag snart glömmer hur man dansar bra! ;O BAD! haha, sara har typ 5 kortlekar, hon hittade en mini crocss(?) sånadär gummiskor med hål på, aja hon hittade en sån i strlk kanske 11-12! skit gullig är den (a) aja, ska vara social, haha, hon bäddar "D skriver imorn, eller senare ida xD


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0