Ska dra snart!

Hellosan!,
ska dra om typ en kvart, syrran ska jag väcka nu oxo. ska borsta tänderna nu haha!
Men lite uppdatering på dagen blire i kanske 2 timmar, FYI.
HAhaha, på tisdagar kom jag på att jag kan åka till mammas jobb om d kommer någon jag lyssnar på eller något sånt. eftersom jag börjar så sent, och alla gäster på radion kommer kl 9 och går typ 30 minuter efter d, så helt perfekt ju!!
Men nu har jag lite brottom, ska smsa putte oxo!



fastnade inte på bild idag tyvär, men inge smink! har inte haft d på några veckor nu (a)
mjukis brallor, kofta från bikbok och långärmad tröjja från bikbok oxo! (d e tröjjan som e puffig, så tjock e jag inte!) haha

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0