Och vissa säger att d e bara ungdomar som inte har respekt!

Gud! Idag när jag skulle ner till saltsjöbanan så gick jag i trappan hade skit brottom(?) Så sa jag ursäkta till folk som va ivägen, sen kommer d e kärring som ska upp för trappan med en såndär rull vagn(?) Och hon vägrar att sakta ner när jag inte kan svänga in någonstans, så kommer hennes Jävla vagn mot mina ben så jag håller på att ramla, höll nästan på att missa tåget oxo. Åt när jag kom hem, sitter och kollar film, låt den rätte komma in. Förstå gången jag såg den va med Cassandra tror jag :p juste, om man söker på youtube på u+ur hand tonight pink. Då får man upp den musikvideon där jag fått min vilja av att ha rött hår :p d e får hon hoppas hopprep :D aja, jag skriver kanske ikväll, senast imorn :) XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0