Missade tåget precis haha!

Snart kommer 16 över tåget missade 01 tåget :p matten gick skit bra rätt i matsalen bredvid tommy och linn :) är på diagnosen nu typ, försov mej idag, missa idrotten kom till svenskan iaf :p haha.sitter på tåget nu iaf :p aja, jag och tommy gick inte ner till skolan igen, eftersom vi sluta efter matten, så gick vi förbi ett fönster så kolla jag på min spegelbild och sa, fan vad snygg jag e igentlien! Och då höll han med, haha sweetie<3 är i skogås nu iaf, imorn e vi lediga, ska ringa pappa och säga d nu :p haha, så. Jag ska kliva av på södra, pappa hämtar mej där :) så snäll (a) haha, i helgen kommer min lillasyster, eller jag ser henne inte som d, men d är lättare att skriva än att skriva hennes namn och förklara vem hon e :p, mamma har stickat en halsduk till mej, en rosa, hon ska bara sy ihop den, så den blir en cirkel i helgen så får jag den på månda när jag kommer till henne :) haha, jag lyfter allti på tommys tröja, för han har magrutor och jag älskar ju muskler! Han e den enda som låter mej göra d xD haha, men hans mage e fin så jag klarar mej med den ;) haha, men nu e jag vid älvsjö, är framme om typ 10 minuter :p lyssnar såklart så musik, e hungrig ska äta när jag kommer hem, haha, förresten, när min riktiga syrra ringer mej och frågar vart jag och jag säger hemma, så frågar hon allti, vart hemma? Haha eftersom jag har ju två hem :) trodde d skulle bli krångligt men d blev skit bra :) haha. Men nu har jag skrivit ett långt inlägg och nästa ska jag av! Hihi XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0