Jag sa ju d!

Lyssnar på musik, och jag sa att d skulle bli sen bloggning.
Fick skynda mej lite hem, ringde mormor på rasten och sa att hon skulle komma en halvtimma senare.
Sen fick jag ett raseri-utbrott på syster, mormor kom, var med henne.
Gick till konsum med hunden och handla lite. Sen när mamma kom hem typ 2 minuter över 6, såå åkte jag till no remorse för att träffa tanja, där lärde oss henri(?) haha, aja, hoin lärde mej och patte att dansa typ en sak, sen så länrde jag och patte sandra typ något, sen så visa patte Crazy-ömer för sandra!
haha, aja, jag, sandra&tanja skulle ta 825an 5 över 8, vi missar den precis, så vi går till centrum, 20 över går jag&sandra mot bussgaraget, går till busshållsplatsen, sknacka lite skit, sen kom min buss och patte va på den, så snacka med henne, och så gick vi hem, gick ut med hunden,&nu sitter jag här. d va en kort fattning om min dag efter skolan "D haha, aja, återkommer, kl 22 ska jag börja städa mitt rum(a)


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0