Jag e inte på bloggis-humör xD

JAg lagade mat, vi åt, dom gick ut (syster&jennie), mamma massera(?) mina fötter xD
Jag, jennie och syster ska kolla på tre filmer, kommer inte ihåg vad dom heter för d xD
haha, men imorn ska jag åka till min ''lillasyster'', skrev d igår eller nåt sånt
Ska gå in på lite hemsidor, dom ska städa köket& sen e d movietajjm! imorn bitti ska jag duscha,
noppa ögonbrynen, bestämma kläder, kan ju inte ha så u-ringat pga mina bebisar inte ska skymtas av misstag för 8-åringar! haha, skämt åsido! haha, aja, vad ska ni göra på alla <3 dag?
Va mej pojk/flickvännen? vara med familjen? vänner? själv har jag faktist nada planerat eftersom jag inte har något förhållande! its the ugly truth! aja, nu ska vi kolla film!



you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0