Jag dog inte, som ni kanske märker

Men dödligt trött!!
Imorn ska vi inte sova längrte än halv tie har linn bestämt, så jag ska duscha runt nio, välja kläder och vara klar senast halv elva med ALLT! ska be mami om pengar (a) fast dock inte hennes utan mina egna :p
måste ladda båda mina mobiler, har mensvärk FYI. jag e mätt mami gjorde världsgod mat asso!
tror jag kör på en hög ponny-tail imorn, utan löshår så den kommer bli spretig och lite kort, menmen orkar inte fixa till mej så mycke :p papi e typ sur på mej :p haha, men jag har inge roligt i saltis när jag har sportlov och jag tänker defenitivt inte städa en jävla lägenhet då heller! haha.  men ska kolla fejjan och sen stänga av och ladda datan, skriver imorn innan jag åker! go'natt!



you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0