Im starting with me

Hej, missade precis tåget som gick 20 över, så gick till pressbyrån och köpte lite godis :p haha. Gud vad trångt d e! Seriöst, d finns typ 10 platser kvar i tåget, och jag som har väska ska d sätta sej någon bimbo bredvid! Gud vad arg jag blir! Åka, d ta länge sen jag åkte kryssning, men på sportlovet så åker alla till trysil förutom jag och sandra lundmark :p haha, menmen, life's a bitch! Lyssnar såklart på musik, haha, har typ 20 olika spellistor xD e hemma typ kvart över :p tar ju minst 10 minuter upp för backen! Eller backarna! Haha. Aja, börjar minnas saker, som river upp så nu ska jag drunkna och hamna i min egen värld! XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0