Honey i'm home!!

Hellu!!
E hemma, har vart d några 10-20 minuter, har ätit lite, lyssnar på...MUSIK! haha.
Sitter framför fejjan! haha, börjar låta som tanja. men ida på simmningen gick d bra :p
HAhaa, tydlige dyker jag väldigt bra (a) ahahah, sen när vi skulle klä på oss och sånt, såå upptäckte jag att d eínte fanns något eluttag i omklädningsrummet, så jag och madde gick ut i bikini till korridoren och hittde ett, så stog vi och torka håret och hon sin bikini, orkar inte förklara varför, sen när jag hade satt på mej troserna&bhn så upptäckte jag att jag inte kunde klä på mej förns jag torkat håret, d va lix dyngsurt! så när jag öppnar dörren så står putte&tommy där! jag ba ''hejsan'' och vinka med fingrarna! haha, sen så börja jag springa mot madde&&tove som hade hårtorken! haha, sen när jag skulle tbx så kom max&filip ut ur omklädningsrummet, så jag sprang in xD haha, så putte&tommy har sett mej i bh&såna där troser som endats täcker halva rumpan xD haha, för jag badar ju med shorts(?) :p
HAha, aja, orkar inte skriva mer, sminkade madde på resten och fixa hennes hår, har ingen bild men hon blev jätte söt!! aja, syns sen!


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0