Hellu

Haha, förlåt att jag inte blogga igår hade fullt upp med att hjälpa farmor :p och gjorde ett halvt kapitel matte, tåget rullar in på årstaberg nu, sätt på centralen och vänta i typ 10 minuter istället för knappt 5 minuter eftersom tåget var försenat :p lyssnar på musik såklart! Ida ska jag sova hos tanja :) ska bli kul, kommer komma försent till skolan, ska smsa tommy och säga att jag blir försenad 5-7 minuter :) nej! Jag tror jag har so efter no nu på morgonen! Bajs! Gillar inte so, eller no, men d e lite bättre iaf.. Haha, aja. Ska hem till mamma innan jag åker till tanja ska duscha och sånt :) gud vad jag älskar denna låt :) haha! Aja, så sluta blogga nu :) skriver senare! Lovar :) XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0