Hellooooo!

Idag har d vart ganska bra, va med laura, tove&madde i skolan, vi har så kul. Hahah, på rasten mellan no lektionen och samma no lektion så satte jag mej gränsle över putte som varskit varm, jag bah, fan vad varm du va då!, han bah, men jag har sprungit och spa affe. jag bah, okej d e vart och skönt om låren och rumpan iaf! "D så jag va glad, sen ställde jag mej upp och d var kallt då :'( memen, efter skolan, såå gick jag, madde, tove&laura upp  ot centrum, jag och madde gill till teknik magasinet, tova vänta med laura på lauras buss. jag köpte d jag skulle, jag och madde drog till no remorse, väl där börja jag bråka med syster, sen behvde madde gå, och jag ville inte vara dör ensam p.g.a en grejj, så jag tog bussen hem,, prata med mami, och så sa hon ; gå och gör din bloggis och sånt så kollar jag färdigt så går vi till konsum och handlar d du ska ha med dej&lite annat.
På fredag e d så att jag, laura,tove,denise, madde'&felicia kanske skulle oxo, aja men vi ska till linn på ett ''knyt-kalas'' som jag&madde säger, och jag ska ta med mej 2 flaskor Fanta Exotic! muums!
Men imorn har vi simning, ska ta fram min sexiga bikini&mina ed hardy bad-brallor "D ni får se sen, kanske inte ens hittar någon överdel i min strlk, eftersom mina tuttar har växt sen sommarn, då hade jag kanske mellan 75C-80B, nu har jag 80D :$ skämms faktist lite över d "/ men orkar inte blogga mer, ni fick ett ganska långt inlägg.


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0