♥HAhaha, jag e ju bara bäst

HAhha, jag hitta en väska under mitt skrivbord med kläder i som jag letat efter xD hahah, jag e bara bäst på att tappa bort saker! haha, lyssnar ffr på music, min spellista e typ 8 timmar lång xD haha
Aja, har kollat igenom alla bloglovin inlägg nu haha, imorn har jag ingen aning om när jag börjar,
men åker så jag e i skolan runt 8, alltså kvart i 8 bussen blire. Uppstigning senast 6 xD jobbigt!
Aja, man vänjer sej, måste städa rummet :P göra lite läxor innan jag sover!Aja, skriver när jag gjort något av dom xD








you're comments girl/boy!
Postat av: Anonym

OFTA det e knappen o hakim!!!!!!

2010-02-09 @ 20:41:41

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0