Bussen bby

Jag vet att jag inte skrivit så mycke ida, förutom d där hemma hos sara, iaf, sitter på bussen på g till gullis, jag och syster ska ju till claudia, har inte köpt nåt, men hon får en t-shirt och ett linne av mej, såklart e dom för små! Av syster får hon ett halsband som hon hitta i sitt rum, haha, juste jag och sara gick in på en sida som heter chatroulette.com , gå in och kolla vad d e! Jag och sara hitta några fula, snygga, heta och fick två som runka! Haha, skit kul. Fick bråttom idag, duscha, tvätta håret, tvätta löshåret, tog lite lång tid, så d har inte hunnit bli torrt ännu! Nästa e norra sköndal :p alltså e vi framme om typ 7 minuter :p lyssnar på musik så klart, just nu angel med flipsyde, lovely! Min tecknin suger så orkar inte blogga mer, gör d säkert senare! XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0