1 timma, sen e d över

Hellu, sitter på tåget i saltsjö-duvnäs, vi rullar ifrån stationen nu :p haha aja, tog mina stövlar som jag fått av pappa, dom e fina :D såklart så har jag musik i öronen, nu satte sej en kärring mitt emot mej när d finns en hel ledig 4 sits! Jag gillar inte att sitta i närheten av främlingar ensam, speciellt när jag e ensam för då har jag ingen att prata med, d e bättre när jag har någon med mej, men då sätter jag mej långt bort :p haha aja. Inte så långt kvar, e framme om ca 10 minuter :p ska ta 49 tåget från centralen :) så e framme om 1 timma vid skolan :p hoppas jag inte glömde tv.n på :o haha, slutar ju kvart i fyra idag, nu satte d sej en kärring som luktar äcklig kyckling bredvid mej! Uusch!! Jag bloggar senare. XoXo

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0