WTF??

?? om Drar till isabell syster!:
va de inte du som inte gillade henne man kan ju inte lita på dej du sa attt du hatade henne och nu är hon din syster ? :O


Svar:menar du issa?
'jag älskr henne jag e en av hennes bästavänner, hennes mami&min papi e tsm såå vi e systrar på olika sätt :P visst hon och jag bråkar men vi älskar varran endo, i kan inte bara sluta vara vänner vi har vart med om för mke för det..


Som ni kanske märkt såå kommer jag bara blogga 1 gång per dag när jag e hos papi.
men när jag e hos mami så bloggar jag som vanligt juu!
men nu kommer papi och hämtar mej, ska pussa på mami&er ser jag senare. Kiss <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0