Vad ska jag titta på?

Det är min fråga, jag har ca 30 filmer på datan&3 stycken på dvd,
Jag har sett alla typ, så vikken ska jag ta?
Snow Dogs,
Garage days,
Bee movie,  det e dvd.erna

Dom på datan e,
L word,
Tretton,
American pie, 1, 2, 3&beta house&Band camp
Another cinderella storry,
Wedding crashers,
Batman the dark night,
Picture this,
Fredag den 13de ettan,
Bring it on,
Twilight,
Heartbreak hotel,
Wanted,
Wild child,
17 again,
100 girls,
I taket lyser stjärnorna,
ice age 3,
En annan säsong av L word,
Ghost rider,
The midnight meet train,
Harry potter & halvblodsprinsen,
One missed call,
Kung fu panda,
Grinschen,
The grudge 3,
Projekt prinsessa,
P.S i love you,
En till säsong av l word,
Barnhemmet,
The unborn,
Värsta gänget 1,
Mirrors,
Into The Blue.

Fattar ni mitt problem?
Vad ska jag kolla på?, aja klurar väll ut någon. hahahah Skriver senare. Kyss&Smek <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0