trötter!

min buss går om ca 50 minuter, sandra ska gå upp snart.
jag klev upp runt halv sju, dricker kaffe för att hålla ägonen öppna (a)
men idag blir det så att jag har på mej, jeans&en tröja randig&ett vitt linne som jag har under.
förresten igårnär vi gick ut till ramperna såå hade jag på mej vinterkläder. frös som jag vet inte vad!
menmen, ska sluta blogga&sitta vid datan och klä på mej, sätta i mitt löshår&sminka mej.
Den 24de eller den 25de har vi skolfoto. jag ser säker mobbad ut as usual!
Men nu måste jag nog börja fixa mej har endast 40 minuter på mej!!

Jag har på mej mjikisar, en tshirt, en college tröjja EN STOR! Mina speciella uggs, vintejacka&halsduk!och jag frös endo!

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0