Tja!

Just nu e håret mer svart än brunt, men det ändras ju i dagsljus.
På typ lördah ska jag ta blder med sandra&då ska jag börja jobba på ny header.
Löshåret passar ganska bra till min hårfärg.
Sandra sover här, men hon börjar en timma tidigare, så jag har en timma då jag kan duscha&välja klä'der, sminka mej&platta håret i lugn tid&endo hinna till skolan  tid!
Vi hade matte, språk, so&slöjd idag, det var ganska kul faktist,
Har ju inte vart i skolan på 1½ vecka!
Saknade faktist skolan. Hahaha jag vet wierd!
Nu har vi plattat mitt löshår, blev ganska bra faktist.
Ska ha fläta imorn haha :p
Men skriver godnatt vid 11. Kiss to yah! <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0