Popcorn!

Tja min frukost blev popcorn.
Jag vet världens bästa frukost, förresten. Visste ni att alexandra alias kissie var på klubberiet igår. Med paow! och dessie sprang run i hopants&bh? hhahaah tyckte jag var lite kuul!
förresten ni som vill se peter pan 2 ska kolla på disney channel kl halv 4!
Hahaha alexandra kissie då asso har ju en kompis som heter billie, hahah hon stavas ju med ie på slutet. Och det roliga e att destiny hope cyrus(miley ray cyrus)pappa stavas likadant snacka om att ha ett killnamn ahah!! tyckte jag var lite kul.
Jag har såå tråkigt just nu, så därför e det inte så roliga inlägg haha!!
Menmen skriver senare, antingen under peter pan 2 eller senare. Puss&kram <3

you're comments girl/boy!
Postat av: Paulina Danielsson

OMG ÄR DET SANT :O -.-

2009-09-05 @ 21:44:00
URL: http://paow.se

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0