OMG FUCK!

Tja,
E hemma nu under rasten, ska äta&har precis bytt kläder,
första lektionen var elevens val(orkar inte förklara vad det e) Men jag valde idrott, såå dåå har jag det i 2 timmar en hel termin varje tisdag morron.
Menmen, först körde vi en sak med väran ena lärare i 1 timma, sen bytte vi av såå fick vi våran andra.
vissa ville inte spela fotboll med han, såå vi var 7 som körde vollyboll typ.
Smart som jag e har jag jeans på  mej, som har hål i sej, och jag lägger mej ner i sanden så får jag allt i brallorna.  Inte mysigt.
Men nu ska jag äta så jag får något i magen, har engelska prov nu vid 1, fast man ska bara kunna utala&stava alla ord rätt. Lätt som en plätt faktist.

Puss! <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0