Idol..

Kollar idol&lockar båder löshår&mitt egna, tänkte köra lockigt imorn som ni kanske märker?
Jag tycker idol suuger hitills(?). Jag tycker Durna ska gå vidare, men hon har ju sin jävla nervositet.
Hahah vill ni veta något roligt? elin tycker jag ska säka till idol när jag e 16-17 xD hon tycker jag sjunger fint, eller inte bara hon. Alla vill att jag ska bli olika saker, farfar&pappa tycker det blir kul om jag föler det jag ville från början, att bli advokat, men mamma tycer jag ska gå i min mosters fotspår&bli modell eftersom jag liknar henne såå himla mke, men tompa en kompis till pappa&elin&sandra tycker jag ska bli sångerska, haha tycker jag e lite roligt, och nu har jag lust att bli allting xD hahah. Skriver senare nu ska jag skriva till min flicka. Kyss&Smek helvete vilken snygg lek! <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0