Hiss&Diss



Hiss!

Barn filmer. Asso dom e såå bra, såå himla fantasifyllda, inte som dagens barnfilmer, typ hamstrar som tror dom e superhjältar. Asso typ alladin, elr typ emil i lönneberga dom e ju skiit bra!

Mami. Jag älskar min mamma, kan berätta allt för henne faktist. Och henne jobb e jätte snälla mot mej&min syster, lixom alla e jätte trevliga, typ som knappen&hakim på NRJ, jätte trevliga!och som Maria på Rix fm, eller peter på bandit? skiit shysta såå min mamma e bra att ha, känner mej hemma vart jag än går med henne :D

Bion! jag älskar att gå på bio, med bästavännen eller flickvännen, skräck eller komedi, eller inte varför romantik? skiit bra med biosar tycker jag :D



Diss!

Reklamer!  Dom e såå jobbiga, jag lovar utan alla reklamer i ett simpsons program skulle det få plats med ett program till!

Mensvärk. Det gör såå himla ont! såå himla onödigt tycker jag.



Det var allt för denna hiss&diss. Puss<3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0