Hemma.

Tja.
Kom hem från izze för ca 10 minuter sen, vi camar just nu, jag skriver han snackar haha!
Typ alla från haninge e på haninge dagen, haha fett fail.
Imorn ska jag till izze igen typ.. hahah jag vet att det e dålig uppdatering då, men vi kollar faktist på film :p
Idag kolla på på Baksmällan och typ extreme movie haha. skiit bra ju!
han hade ingen olja i moppen så vi kunde inte dra runt så mke med den, blev en runda på typ 7 minuter.
Men imorn ska han ha fixat olja ahah :D det  har jag bestämmt :)
Aja nu ska jag nog inte göra så mke, izze logga ut från msn, ska nog lyssna på NRJ.
Skriver godnatt nu, såå syns i förhoppningsvis imorn. Sweet Dreams <3


you're comments girl/boy!
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Hej!

Tittar in och önskar dig en trevlig söndag :)

2009-09-13 @ 11:32:34
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: Jimmy

söt

2009-09-13 @ 16:42:20
URL: http://sjov.blogg.se/

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0