Helgen..

Tänkte berätta om igår&i lördags.

Lördag: Vakna vid 20 över 6, gick upp timman efter gick på toa, slog på tvn. Hörde farmor&pappa komma upp ur sängarna. Så kolla jag och pappa på något program sen, såå skulle det gå en film en timma efte, såå jag gick till famror&farfars rum där patte hade sovit i farfars säng för han e borta, aja men så la jag mej&gosa med syster en stund, vi har faktist våra bra stunder där vi inte bråkar.
Aja sen kollade jag&pappa på filmen, sen såå åkte vi till sikla lämmna farmor där, sen så åkte vi till ngn affär, men vi hitta inte det vi letade efter, såå vu åkte tbx till sikla för att hämta farmor, medans fick jag ett par stövlar med låg klack, typ 4-5 cm. Aja sen när vi kom hem, duscha alla 3(pappa, syster&jag) gjorde oss iordning, sen gick vi till tåget, åkte in till medis(medborgarplatsen), vi v'ntade på sari, issa&amanda.
Dom kom&vi gick till något ställe och tog en drink medans vi vänta tills mange skulle öppna, mange jobbar på en bar som heter grogg inne i stan, aja såå öppnade dom, jag&syrran överraksar han genom att komma in, säga hej& så säger vi i kör''vi tykcer du kan bjuda oss på en varsin coola mange :D) hahah sen efter 5 minuter kommer sari&pappa in, dom tar typ en varsin öl, sen vid 6 såå tar vi en taxi till golden hitd, ni vet dend'ra klubben i stan, som egentlien har åldersgräns :P
Aja vi går in där, bestället jätte god mat, vi åt en 3 rättersmiddag, höll på att spy, eftersom det endast fanns e förrätt, nämligen kräftsoppa&jag spyr bara av lukten typ, men sen såå gör dom juu shower där och sånt, men sen såå vid 11 såå åkte vi barn hem till min farmor och vet ni vad vi gjorde kl 20 i 12 på natten? vi gick ner för att hoppa studsmatta&det gjorde vi oxo xD
sen gick vi och la oss.

Igår: Klev upp faktist sist xD, sari sov med pappa, men iaf, elin ringde och undra om jag ville h'nka till stan, så jag gjorde det, men innan det så kom min lillasyster, men hon kom medans jag&issa hoppa studsis. sen åkte jag till stan, mötte elin, och vi fick världens cp idé, vi gick och kolla på första bästa bion, det blev '' the ugly truth '' , den var skiit bra, sen åkte jag till farsta med elin hämta kläder, sen åkte vi till handen mötte upp cassandra&sofil, sen såå skulle vi ta bussen hem, men den gick inte såå vi började gå, vi bytte skor, för hon frös jag hade ju stövlar och hon  hade tygskor.
sen såå gick vi och sjöng högt&dansa, såå åker det en bil förbi med endast killar i, dom tutar så ser vi en naken hårig rumpa sticka ut genom fönstret, vi garvar i säkert 10 minuter. sen gick vi hem och restenvet ni typ.

hahah nu såå har ni ju fått veta vad som hänt, skriver senare. Kisses <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0