Hela historien.

Nu kommer hela historien om tokio hotel.

Kl. 7 kom mamma och jag till mammas jobb, vi kom knappt fram till dörren.
Om blickar kunde döda skulle jag ligga i en kista 300 m under jorden.
Sen såå skulle mamma ut och röka, och då kunde vi inte gå ut och röka igenom den vanliga vägen.
Så vi gick till den ingången där th kom, men som tur var det inga tjejer där, vi behövde lura dom.
Men jag gick in innan tokio hotel klev ur bilen. sen gick dom förbi mej när jag prata med en kille i studion.
Sen såå satte jag&sophia i soffan utanför NRJ studion. Så kommer dom ut ur studion såå har alla solgalsögon på sej förutom gustav. alla var ostylide såå man fick inte ta kort, men det gjorde jag när dom klev in i bilen uppifrån(satt i ett fönster precis ovanför bilen). Sen gick jag in till knappen&hakim&lina var oxo i studion så snacka jag med dom ett tag, sen gick jag och snacka med en kille.
Och nu sitter jag här och har laddat upp alla bilder jag tog, blev bara 4 stycken, 2 av do e på tokio hotel.
Puss&Kram <3



Folkmassan när dom var inne i studion.



Folk springer för att få en skymt av sina idoler.



Närmast bilen e, Bill, Tom, Georg&Gustav(det e raden i mitten)


Såå man fick inte ta ''närbilder'' på dom ju. menmen det var lite kul..

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0