Hahha'!

Jag vet uuusel uppdatering,
Men jag har vart ute'&skit, vart i gropen, vart hemma hos lundmark&vart i jordbro.
Sååå har haft lite fullt upp sörru! ")
Sandra sover här ikväll, vi ska sova snat, börjar kl 8 imorn.
Så min buss går kvart i, jag har träslöjd sen so, lunch språk&sist matte.
Idag på matten gick det ganska bra, gjorde faktist 10 tal :D
(Det e mke för mej jag låg efter med 3 kapitel förra terminen&det e en hel år 6 A/B bok)
Imorn vet jag exakt vad jag ska ha för kläder.
Så inge brottom imorn bitti, men nu ska jag tvätta bort sminket&ta ut löshåret&skriva godnatt till min lovely flickvän. Puss Sweetis <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0