Godmorron.

Har ont i magen.
Men febern har gått ner, men har lite endo, min kroppstempratus brukar ligga mellan 36-36½. nuu har jag typ 37½.
men mitt huve dunkar som faan, såå har tagit en alvedon 500mg.
Men jag ska sätta mej ner och rita, och sen ska jag skicka ett mail till mamma som innehåller vissa saker.
Kommer gå till skolan på onsdag hoppas jag på. Man måste ju vara helt frisk i 24 timmar.
och eftersom jag ffr mår dåligt idag kan jag inte åka dit imorn, såå idag blire städa huset&vila såå jag e HELT frisk imorn, annars vet jag inte vad jag gör, men nu först och främst ska jag ringa min syster och be henne ta hem läxor åt mej. Puss på er <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0