Det här visste ni inte!

Det här visste ni inte jag lovar.
Jag har ca 10 äkta märkesväskor. 2 mis sixty, en channel, en ed hardy, 3 från familjen(kommer inte ihåg vikka märken), 2 D&G, e von dutch&en valentina tror jag det hette xD. okej det blev typ 9, men endo, sen har jag ju massa små väskor som kommer från internet. Dom senaste jag köpte var i turkiet, den var channelen&ed hardy. Prutade ner såå att dom kosta 500/st istället för 1000 xD såå jag fick 2 för priset av ett (a) &jag betalar faktist alla själva. köpte von dutchen i början av 4an, dom två D&G köpte jag i början av 6an  dom båda e små ena e svart ena e rosa, ni kan få se bild så kanske ni fattar bättre :p
Sen har jag två märkesplånböcker, en rosa dior&en brun Louis Vuitton. fast den fick jag av denise :D men dioren hitta jag i turkiet för ett år sen, köpte en likadan till systern min, fast i blå (a)

Jag e en riktig shopaholic.. ojojoj. ni ska bara veta vad jag får saker och slänger.
Jag har för liten garderob såå mina kläder ligger i korgar(a') jag slänger ibland saker som jag knappt andvänt. Jag upptäckte nyss att jag hade 3 KSSS munkis i samma färg xD sen såå har jag slängt ett 100 tal klädesplagg på 3 dagar, och i turkiet såå köpte jag dubbelt såmke som jag slängt, och i affären h&m haha! asso allt som jag köper i turkiet kommer till h&m på hösten, såå jag betalar en 3djedel av vad ni betalar xD
såå jag får kanske 100 plagg för 1500 ni får kanske 7 plagg för 1500 haha.. ojojoj!  ni vet dom dära koftorna med dragkedja med hög krage som var skiit poppis förra hösten när dom kom ut i sverige.. jag&min kära syster hade en varsin svart på sommaren haha! köpte en till när jag var i turkiet igen, men i rosa denna gång.. fanns i väst&jag ångrar att jag inte köppte den med xD hahah menmen nu vet ni en till sak om mej. Pussar <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0