vaa?

Fick en lite konstig kommentar igår, såg den nu.

Anonym om biilly.com?:
gör vad fan du vill!
så länge pojkvännen blir glad..


Svar: jag gör som jag vill, men jag kommer ju inte på något bättre,
vad jag vet så är inte billy min pojkvän!



Nu återgår vi till dagen, har råkat försova mej, ska åka till skolan till svenskan, den börjar 20 i 11, dåå tar jag nog kvart över 10 bussen, såå är jag i god tid :)
hahahaah, värsta gammeldags, men nuu måste jag äta något, och klä på mej, annars hinner jag inte, d blir bulle ida igen, men orkar inte hålla på med smink ida, allt ligger hos papi btw.. hah! aja, kanske hinner skriva igen. Puss&Kram <3

you're comments girl/boy!
Postat av: Anonym

okej my bad, det kanske va izze som är din pojkvän och inte billiy

2009-10-21 @ 17:13:41
Postat av: Anonym

HAHAHHA KLOCKREN ANONYM!

2009-10-21 @ 19:58:17

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0