Livet..

Man brukar juu tycka att en låt passar in på ens liv, men sammtidigt såå tror man att man e ensam med att känna så man känner, men om en låt passar in så kan man ju inte vara ensam? för ''depp''-låtar bruukar vara som man känner.. Jag har aldrig trott på ett föralltid, eller jag gjorde d, i 4an. Då hade jag en bästis som heter amanda, hon går i min skola, vi har känt varran sen 6års, där har vi vart vänner till&från, men i 4an var vii så tajjta&var d i nästan 2 år. Vi sa föralltid till varran, men shit happens, and happend it did.
Så jag tror inte på ett föralltid längre, iaf inte att d kommer finnas ett föralltid i mitt liv. man gör en person glad, men d kan göra en annan ledsen, eller arg. Alla känner likadant någon gång i livet, men man visar ibland inte att man mår skiit, jag fick ju en kommentar av en anonym att vänner genomskådar enn, ja då var väll inte jag en äkta vänn? för en av mina vänner, eller nja, nyss såå finns jag inte i hennes liv längre, säger att hon mår dåligt men att hon bara döljer d. Jag tror nästan ingen kan genomskåda någon på d sättet, Antingen e man inte en äkta vän, eller såå mår man inte riktigt så dåligt som man tycker. Alla har olika syner p¨å livet, men endast för att alla har inte likadana ögon, alla ser saker ur sitt eget perspektiv, ingen förstår den andra om d inte hänt en själv. man läser en bra bok, eller ser en bra film, och d e om kärlek och allt slutar bra, tillexempel twilight, alla vill att ens liv ska vara så, man hittar kärleken, man har lite komplikationer, men man klarar igenom d, man har en vacker människa bredvid sej(ni som läst varje bok vet ju hur d slutar, d är nog bara ni som fattar), då klarar man allting, men d e FILM inte verklighet. i verkligheten finns d inge förallti, man vinner&man förlorar, man måste leta ordentligt inget finns runt hörnet, man måste kämpa för att något ska funka. Allt negativt i en lycklig film, d e verklighet. Om en vänn säger till er, Min pappa har dött, och du svarar, jag förstår hur d känns och du har båda föreldrarna kvar, ni vet ju inte hur d känns? ni kan sätta er in i situationen men man vet inte hur något känns för en vän om man inte upplevt d själv! nu fick jag ut lite agg. XoXo <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0