Jag blir arg!!!

Varför ska twilight ha 15 års gräns!! för er so inte visste d har dom en visning med både twilight&new moon, den 19 november kl 21 börjar d och sen börjar twilight, sen e d typ paus med tävlingar och skit, sen efter 12 slaget såå är d den 20 november&dåå får den ju visas, dom har ju iof inte satt en åldedrsgräns på new moon.. men på twilight, åååh!!! jag blir såååå arg!

Aja, jag har redan läst ut alla twlight böcker, Jag började på ettan för ca två veckor sen, sen tog det typ 9 dagar tills jag fick 2an&3an, dom läste ag ut på samma dag, sen iförrigår lånade jag 4an på biblan, och lä'ste ut den igår, den har nästan 600 sidor, har redan läst ut den en gång till.
Ibland hatar jag att läsa fort..!

Men ska försöka fixa såå att jag kan lägga upp bilder på bloggen, ust nu strular d! Pussar <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0