Homo/bisexualitet(?)

När jag gick i 4an visste jag att jag drogs till tjejer, men blev killarna hade ffr en dragningskraft.
i 6an såå blev det ännu mer till tjejer än killar. och det har hållt sej så hela tiden, men jag blir ffr kär i killar, men tanken på¨att ha sex med en killer e lite äcklig xD
en av mina barndomsvänner stephanie var den första jag sa d till. min mamma fick reda på det nu för kanske halvår sen, genom min syster dåra, men jag sa det själv oxo, hon tog det jätte bra&älskar mej lika mke. min pappas familj har jag inte sakt något till. dom e lite homofober av sej :p
det var inte såå speciellt att ''komma ut'', men man tror typ allti det värsta, typ att man ska bli hatad, nerslagen&bli mobbad. dom sakerna kan hände, men ytterst sällan händer det till flator, det e nog med bögar som får stryk eller hur man nu ska fomulera det. Nej jag skämms absolut inte, men dock såå tyker jag inte att hela världen ska fåå veta det, såå jag går ju inte runt och säger;hej jag e homosexuell, men jag kan ändå gilla killar, men dras mer mot tjejer!.. neh inte direkt va? jag tycker att jag e precis som en vanlig j*vla människa, bara för att jag gillar tjejer såå betyder det inte att jag har en sjukdom så som carola tycker&säger. samma sak gäller bögar. jag tycker det e starkt att komma ut, alla gör inte det, för att dom e rädda för just det där med mobbning&sådana saker. Nu vet ni lite om det, hoppas du fick dina svar. <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0