Hemma&e sjuk. Vi kör på en visste du att!


Jag e skit facinerad/fixerad av vampyrer, speciellt twilight.

Cassandra tror jg e en vampyr xD, jag e blek igentlien, i solen såå blir jag ju gyllenbrun, jag äter knappt, sover knappt, och jag e iskall hela tiden EXAKT hela tiden xD ;)och när man e gyllenbrun kan huden börja.. inte glittra men nästan som d.. hahahhaha!!

Jag älskar trocadero :D

Jag har två abonemang(?) på olika operatörer xD

Jag började läsa bok två i twilight i fredags vid midnatt, blev klar med den i lördags, jag började på trean då, blev klar med den igår, och jag har ju typ läst ganska mycke, men jag har ju gjort massor endo, jag har ju inte bara läst kanske bara 3 timmar på en hel dag :)

Jag fick godkänt på matteprovet :D

hahahah nu vet ni d iaf :D Puss nu äre twilight som gäller xD

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0