hemma hos elin, ska sova här!

det har hänt en grej mellan mej och issa tänker ej g in på detaljer, men hon e riktigt äcklig i mina ögon just nu..
vi skulle tydigen äta där, och pappa skulle sova där så då behövde jag sova där men jag ville inte det såå jag tvinga pappa om att jag fick sova hos elin och pengar till att äta, såå nu sitter jag hemma hos elin hr vart det i ca 1 timma.
har städat hennes rum medans hon dammsög hallen, men vi ska till parken snart. juste jag målade mina naglar idag, det blev som manikyr men med rosa på topparna&svart under, ni kan få bild om jag hinner innan jag tar bort det, det blir v'äll på måndag.. men vi ska dra snart. Puss era pussy'S <3


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0