Hemma..

Förlåt för att jag inte skrev igår, men var inte på topp direkt.. e hemma från skolan idag pga gårdagens händelse. kollar på bollibompa. juste igår kolla jag på twilight, bara längtar till remiären, jag&elin ska kolla på den! alltså 20 novemer om 42 dagar, har ju läst första boken, och där finns d scener som ej visas påå filmen, och dom e rätt smexiga! ;) men nu ska jag sluta blogga, mamma åker till jobbet snart, elin har redan åkt till skolan, hon sov hos mej igår, behövde det. men aa när mamma åkt ska jag titta på film, mellan varje film ska jag städa en timma :D haha inte såå kuul, men måste göras eftersom städerskan kommer imorn.. men jag skriver när jag skriver, gör nog snyggaste kändisen, kommer ju bara hinna med det varranan veca, därfr har det inte vart någon på 1½ vecka. XoXo <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0