Hellosan!

Jag e vaken, har spelat lite cs, dushat&klätt på maaj "D
hahah, jag och issa ska kolla på bio, jag ville kolla på Mj's this is it, men den hade knappt några platser kvar -.-'
Såå då blev det fame istället. hahah kommer typ börja gråta i filmen, men d e p.g.a en speciell anledning,
Något som ni kanske inte visste är att sen jag var 3 år har jag dansat i showgrupp, men förra året gick min danslärare i panssion, och året innan d fick min grupp dansa fame. D var typ den roligaste dansen jag visste, jag har film på varenda dans jag dansat på scenen. Jag gick i en grupp fö 94-93, alltså i min syrras grupp, jag började i en grupp för högt alltså för 95, men för 3 år sen bytte jag upp, för jag tyckte att danserna var för lätta&vi började dansa kvällar och mamma ville att jag och patte skulle åka hem tsm, och då så blev d att jag blev en av de ''stora tjejerna'' dom som gjorde flest danser&svårast, små tjejerna kallade dom två största grupperna för dom ''stora tjejerna'' hahhaha!! aja men d kommer nog vara den mest anledningsfulla(?) om ja börjar grina xD
Hahahah aja, issa ska hinna göra naglar på mej innnan vi åker, skriver innan vi åker, eller efter filmen, d märker vi ju. Pussy <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0