Fråga&svar

Anonym om Kung tanja!:
vad tycker du om amanda lindström? du var väl kompis med henne förut?


Svar: Jadu, jag&amanda indstörm var väldigt tajta i 2½ år ungefär. sen i slutat av sommarlovet i 6an såå bara poff pang bom var allt borta. jag känner henne knappt nu, såå jag kan tyvär inte ge värsta bra svaret på vad jag tycker om henne, men ja jag har vart kompis med henne&en väldigt bra sådan oxo.


Nu till övrigt. Ja e hemma hos mamma nu, ska ta bussen om en halvtimma ska till skolan&ha utvecklinssamtal, ska inte bli såå kul, hahah!!
sitter framför tv.n med hunden i knät, ska in på facebook en snabbis, sen åker jag kanske hinner ut med hunden. men om jag kommer hem till mamma igen såå skriver jag. annars såå skriver jag på måndag eller något kanske kan tidigare. Pussar <3

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0