Jag vet..

Att ni kommer sakna mej men sånt e livet, och jag kommer ju skriva om det finns internet på hotellet,
Men jag har städat klart mitt rum, packat HELT färdigt och mina mobiler laddar just nu.
Mamma säger att jag får sitta vid datan en kvart till sen ska jag äta och göra mat till flyget (jag äter inte maten som serveras på flyget) vet inte vad jag ska skriva. Hmm...Erhhm...
Jag kommer hem tidigt på morronen den 4 juli planet landar typ vid 04.10 tror jag mamma sa xD
men ni som ska känna er mest saknade är elin, issa, min hund, denise, jossan&pinar.
&naturligtvis my wonderful girlfriend!, som jag får ringa när jag e i turkiet, fast från mamis mobil, fast bara varrannan dag xD
menmen bättre det än aldrig! men nu måste  i dra, vi måste åka om 30 minuter. i will miss you! KISSES FROM YOU'RE BUNNY


you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0