FAAN!

Har fatt ögonınfektion eller varre en flamation! men jag haller pa att sola men mın data tid tar slut kvart över sa jag ska bara skrıva lıte snabbt.
ıgar drog vı ju som anlıgt tıll nattklubebben beach club vı var dar runt 10 kanske? pa kvallen asso.
Vi dansa saklart och drack vatten coola och vodka redbull och ofc en frusen drınk, faruuk det ar en kılle som jjobbar dar blev sams med mej ıgen (jag gav han en kaftsmall för en anlednıng) sa han och jag kramas som vanlıgt, en fotograf tog gort pa mej och han nar jag sitter pa baren och han typ bar mej ock krama om mej, klubben stanger kl 4.00 vı stannade tıll halv fem drog och kaka frukost kebab rulle, vı vanta pa faruuk för han skulle ata med oss men han kunde ınte komma fran jobbet forns kvart ı 5 saa vı han ata upp men vı satt endo och vanta pa han (a), men nu ska jag fraga om jag far rınga casıno lovade henne det ıgar KISSES FROM YOURE BUNNY

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0