kejj,

nu e det såå att mamma e hemma jag fråga om jag fick sitta vid datan det fick jag, fast bara om jag städa upp på golvet i köket, pappa kommer och hämtar mej på söndag, den 28 såå har jag och cassandra vart tsm i två månader, vet inte om hon gör något då, men då e ju jag några mil ifrån henne, kommer inte vara så värst roligt i saltis, farfar och pappa e homofober, jävla familj man har, mamma vill inte ha mej längre och jag e tsm med cassandra och pappa e en homofob, great!  dom har ingen data där, eller dom har det men den e seg som in i helvete, såå det blir inte såå mke uppdataring(?), mitt liv e en jävla berg-och-dal bana, men min nerförsbacke vägrar ta slut! orkar inte skriva mer, det är kokhett ute, pool temperaturen e 26 grader varmt, och för er sega skallar vi har pool, inte så stor typ 4x8 och 1.40 djup. men skriver när jag kan, Kiss ♥

you're comments girl/boy!

it's louise bitch!!!!!!!!!! :

write you're name:
remember me?

you're email: (just I see)

write you're blog:

what do you want?:

Trackback
RSS 2.0